F.A.Q.

support

Ieder product kent goede en betere functionaliteiten en moet eenvoudig in het gebruik zijn. Goede software moet zonder zware trainingen logisch en vriendelijk zijn waarbij de ontwikkelaar continu het gebruiksgemak voor de doelgroep vasthoud. Natuurlijk geldt telkens dat ieder beeld logisch is opgebouwd, knoppen op de juiste plaats staan en dat het gebruik als vanzelf moet worden ervaren.

Toch is het logisch, zeker in de beginfase van het gebruik, dat vragen ontstaan en hulp gevraagd word. Ook als na een tijdje de kennis van bepaalde onderdelen, bijvoorbeeld omdat ze weinig gebruikt zijn, langzaam wegebt is de juiste informatie en hulp bij het gebruik van essentieel belang.

Ons team is getraind om u telkens op de juiste wijze te bevragen. U moet namelijk telkens het juiste antwoord of advies ontvangen. Eventueel wordt, voordat een advies daadwerkelijk wordt gegeven, uw vraag binnen onze testomgeving uitgetest of geanalyseerd om te komen tot de meest efficiënte raad. Wij noemen dit “raad en daad advies” omdat het gegeven antwoord, dus de oplossing, moet aansluiten bij uw vraag zonder dat dit een risico zal opleveren.

²M-solutions kent een zeer flexibel en klantgericht (helpdesk)systeem waarin uw vraag of verzoek centraal staat. Primair leveren wij geen “consultancy” maar “ondersteuning op maat”; Uiteraard tegen zo laag mogelijke kosten.
Wij nemen iedere vraag, opmerking of tip serieus en nodigen u dan ook van harte uit actief deel te nemen aan de ontwikkeling van onze producten.

Om te komen tot een succesvolle implementatie en opvolging ontvangt iedere relatie bij aanvang een tegoed om vragen te stellen, ondersteuning te verkrijgen. Na deze periode is vrijwillig nieuw support af te nemen met een bundelgrootte op maat. Natuurlijk blijven eventuele tegoeden geldig zolang u gebruik maakt van onze producten. Een tegoed hoeft dus niet op.

Uiteraard zijn trainingen beschikbaar, maar zijn deze door het gebruiksgemak van onze producten niet altijd benodigd.

Natuurlijk beperkt de kennis van ons team zich niet alleen tot het afgenomen product of dienst. Door de veelzijdigheid in aanbod van onze producten en diensten kunnen wij u vrijwel altijd adviseren over andere ICT vraagstukken die spelen binnen uw organisatie.

Vraag ons team vrijblijvend naar de mogelijkheden.

©2015 ²M-solutions | verenigingssoftware
onlineleden.nl is één van de onderscheidende ICT oplossingen van ²M-solutions
Celsciusweg 22 | 6662 PX | Elst (gld) | +31 481 353 868
| disclaimer | M-solutions | CMS